24/7 support

U moet er niet aan denken dat uw logistieke processen of goederenstromen stil komen te liggen. Wij ook niet. Daarom bieden wij 24/7 support op uw software en hardware. Daarover maken we duidelijke afspraken.

 

Supportdiensten

  • Supportdesk voor het stellen van vragen en het melden van incidenten
  • Preventief onderhoud
  • Pro actieve monitoring van applicaties en componenten
  • 2e lijnsupport voor het analyseren en oplossen van incidenten
  • On-site support
  • Licentie upgrade contracten
  • Hardware reparatiecontracten, inclusief de administratieve afhandeling van reparaties
  • Beheer van spare parts
  • Mobile Device Management (MDM)

 

Support Actemium Zevenaar

T +31 (0)888 318 150 (Supportdesk)
E support.sce@actemium.com (Supportdesk)
E orderdesk.sce@actemium.com (Bestellingen en levertijden)
SelfServiceDesk portal
Reparatie portal

 

Support Actemium Veghel

T +31 (0)888 318 999 (Receptie)
E logistiek@actemium.nl

 
 
&nbp;